Unpopular Opinions Book Tag

28.8.15

Jakiś czas temu Paulina Olczak z bloga Złodziejka Książek nominowała mnie do Unpopular Opinions Book Tag, za co bardzo dziękuję! Tag nie jest jeszcze bardzo popularny w naszym kraju, ale pytania są naprawdę ciekawe i myślę, że warto go zrobić, żeby poznać trochę lepiej nasze czytelnicze gusta. Przejdźmy zatem do rzeczy.

Popular book series you didn't like
Jedną z popularniejszych serii, którą lubi naprawdę wiele osób jest seria Jeśli zostanę Gayle Forman. Czytałam jak dotąd tylko pierwszą część, ale jakoś do mnie nie przemówiła. Naprawdę wiele od niej oczekiwałam, ale obyło się bez większych fajerwerków. Nie zżyłam się z bohaterami, nie przeżywałam historii jakoś głębiej. Wszystko lekko, ładnie i przyjemnie, ale jak na taką tematykę myślę, że powinno mną trochę bardziej wstrząsnąć, a niestety tak się nie stało.

Popular book series you like, but everyone else hates
Czytana ostatnio przeze mnie książka Byliśmy łgarzami E. Lockhart zbiera bardzo skrajne opinie. Wiem, że dużo osób jej nie lubi i się na niej zawiodło. Mnie bardzo przypadła do gustu. Może do ideału jej daleko, ale jest w niej coś mrocznego, co niezwykle mnie intrygowało i zmuszało do dalszego czytania. Jest inna od pozostałych powieści tego typu, a ta inność bardzo mnie do siebie przyciągała.

Love triangle where you didn't like who the person ended up with
Tutaj zdecydowanie muszę wskazać Igrzyska śmierci. Byłam Team Gale od samego początku i nie wyobrażam sobie Katniss z Peetą. Przecież ten bohater to takie ciepłe kluchy! Można go w ogóle lubić?! Do samego końca miałam nadzieję, że jednak bohaterka wybierze Gale'a, ale w tym wypadku nadzieja okazała się matką głupich.

Popular book genre you rarely read
Bardzo rzadko czytam biografie. Nie chodzi o to, że ich nie lubię. To po prostu taki gatunek, na który ciągle brakuje mi czasu. Jest wiele ludzi, których życie chciałabym sobie zgłębić i dowiedzieć się o nich czegoś więcej, ale jakoś wciąż mi to nie wychodzi. 

Popular character you didn't like
W tym punkcie nie mógł się pojawić kto inny, jak Peeta z Igrzysk śmierci. Tak jak pisałam wcześniej, nie trawię tego bohatera. Na początku mojej przygody z trylogią jeszcze nie działał mi tak na nerwy, jak pod koniec. Niestety nie zdobył potem mojego uznania.

Popular author you don't like
Mogę tu podać P.C. Cast, której pióro naprawdę do mnie nie przemawia, a wiem, że ma swoich fanów. Zarówno jej seria napisana z córką Kristin, jak i jej własna książka - Bogini oceanu - to powieści, które staram się wyrzucić z pamięci!

Popular book trope that you're tired of seeing
No oczywiście, że trójkąty miłosne! Jest ktoś kto jeszcze nie ma ich dość! Ja już po prostu dostaję gęsiej skórki, gdy pojawia się sytuacja, że bohaterka ma obok siebie dwóch pełnych krzepy kawalerów i po prostu nie może zdecydować się na jednego. Serio, wystarczy nam trójkątów miłosnych na kilka dobrych lat!

Popular series you don't want to read
Pięćdziesiąt twarzy Grey'a. Naprawdę nie ciągnie mnie do tej serii. Obejrzałam film i zdecydowanie wystarczy mi wrażeń. Po co tracić czas na coś, co wiem, że mi się nie spodoba? Jest naprawdę wiele książek na mojej liście do natychmiastowego przeczytania i skupię się właśnie na nich.

What movie adaptation is better than the book 
Myślę, że ekranizacja Zostań, jeśli kochasz Gayle Forman jest o wiele lepsza od książki. Tak, jak pisałam w pierwszym punkcie, papierowa wersja mnie nie porwała. Film natomiast był o wiele bardziej poruszający i jakoś bardziej mną wstrząsnął.


Takie są moje typy, jeżeli chodzi o wskazane punkty. Bardzo chętnie poznam odpowiedzi X Rosemarie z Moje książkowe niebo, Sherry z Feniksa, LittleAngel z My supernatural books, Maggie Rose Black z Szeptu książek i Agnieszki z Anima Libros. I oczywiście wszystkich Was, jeżeli macie ochotę zrobić ten tag! :)

                                      Znajdziecie mnie też na               
                       FACEBOOK | INSTAGRAM | ASK | TWITTER 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz