Wyniki urodzinowego konkursu!!

16.8.15

Witajcie, witajcie! 

Najwyższa pora, żeby ogłosić, kto został zwycięzcą urodzinowego konkursu, prawda? Na początku chciałam Wam gorąco podziękować za wszystkie zgłoszenia i za te wszystkie cudowne utwory! Każdego słuchałam po kilka razy i z pewnością jeszcze do nich nie raz wrócę. Dzięki Wam przypomniałam sobie o niektórych wykonawcach, odkryłam nowych i dowiedziałam się, że Wy także uwielbiacie podobne rzeczy do mnie. Przejdźmy zatem do wyników, bo wiem, że to zawsze ciekawi najbardziej.

Zanim zwycięzca, chciałabym wspomnieć o kilku osobach i ich propozycjach:
  • Pani Lecter przypomniała mi o tej pięknej piosence 


  • Dzięki Martynie Kapitanskiej odświeżyłam sobie natomiast ten kawałek

  • Patrycja Waniek sprawiła zaś, że znowu zaczęłam słuchać Muse

  • Podobnie jak monweg ostatnio bardzo chętnie słucham Artura Rojka. 

  • Le Sherry podesłała mi piosenkę Hurts. Tego utworu nie słyszałam wcześniej, a szkoda, bo jest tak nastrojowy!!


Zwyciężczynią jednak zostaje LittleAngel, która podesłała mi kilka różnych utworów, ale tym po prostu skradła mi serce i ciągle nie mogę wyrzucić go z głowy! Czemu ja tego wcześniej znałam, pytam?! Przecież to takie cudeńko!


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział i te wszystkie cudowne piosenki! A teraz idę pisać do zwyciężczyni. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz