Zapowiedzi i nowości książkowe: Sierpień 2015

8.8.15
Rozpoczął się sierpień, a co za tym idzie kolejna porcja książek, które przywitają nas w księgarniach. Kilka z nich przyciągnęło moją uwagę i chętnie bym je kiedyś przeczytała. Po kliknięciu w okładkę przeniesiecie się na stronę wydawnictwa, gdzie znajdziecie więcej informacji o danej pozycji. 



Przeczytajcie tylko ten opis, spójrzcie na okładkę! Nie mogłabym nie zainteresować się tą książką. Wydaje się naprawdę intrygująca.

_______________________________________________________________________________


Motyw książki w książce zawsze jest interesujący. Do tego opis 450 stron zdradza, że fabuła także nie pozwoli się nudzić.
________________________________________________________________________________




Lubię książki z serii Kobiety to czytają! i mam wrażenie, że i ta mnie nie zawiedzie.

_________________________________________________________________________________


Klimaty wiktoriańskiej Anglii to coś, obok czego nie mogę przejść obojętnie! Jak tu ich nie uwielbiać?

A na co Wy czekacie?

Znajdziecie mnie też na:



13 komentarzy:

  1. "Oddam ci słońce" i "Złodziejka" wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kilka z nich musi wpaść w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy z tytułów od dawna mam ochotę :) Cieszę się, że w końcu pojawił się w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej nie mogę doczekać się oddam ci słonce, chyba jak każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie bardzo 450 stron :) "Oddam ci słońce" już przeczytałam, jutro powinna pojawić się moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej listy najbardziej zainteresowało mnie "Oddam ci słońce" oraz "450 stron" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Złodziejka z Twojej listy chyba byłaby strzałem w dziesiątkę. Ja czekam na "Znikasz" Christiana Jungersena i może się doczekam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowała mnie książka ''Oddam ci słońce''. Całe szczęście, że przeczytałam opis, bo po samej okładce myślałam, że to romansidło! Jakie mylne pierwsze wrażenie!
    Z chęcią przeczytałabym też ''450 stron''.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie książki mnie zainteresowały oprócz ostatniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowości zapowiadają się ekscytująco, ale najbardziej kusi mnie "Złodziejka";)

    OdpowiedzUsuń
  11. ,,Oddam ci słońce" i ,,450 stron" to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie przeczytałabym "Oddam Ci słońce" i kolejne wznowienie książki Sarah Waters, bo ledwo co skończyłam "Za ścianą" i jestem zakochana w niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężka sprawa z wybraniem jednej książki, bo wszystkie zapowiadają się bardzo interesująco;)

    OdpowiedzUsuń