Stos #7/2014

29.12.14
Nie chcę dzisiaj narzekać na upływający czas, bo prawdę mówiąc nie mam już siły na jeszcze większe dołowanie się z tego powodu. Przejdę zatem do przyjemniejszej rzeczy - małego książkowego stosu z cudeńkami, które dotarły do mnie w ostatnim czasie. 




W śnieżną noc Johna Greena, Mauren Johnson i Lauren Myracle to mikołajkowy prezent od Mikołaja (dosłownie ;)).  Recenzję możecie przeczytać tutajDziewczyny z Danbury Piper Kerman to także prezent. Cieszę się niezmiernie, że mam tę książkę, bo na nowy sezon Orange Is the New Black będę musiała jeszcze trochę poczekać, dlatego myślę, że książka umili mi to oczekiwanie. Wszechświat kontra Alex Woods Gavina Extence to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Literackiego. Właśnie jestem w trakcie lektury i muszę przyznać, że jest świetna! Miniaturzystka Jessie Burton to także egzemplarz od Wydawnictwa Literackiego. O tym, jak bardzo pokochałam tę książkę możecie przeczytać tutaj.

Wpadło Wam coś w oko? Czytaliście którąś z tych książek? Czekam na Wasze wrażenia z lektury. :)

Zapraszam też serdecznie na:

27 komentarzy:

  1. Miniaturzystka to książka, która mnie prześladuję i w końcu i tak ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedynie ,,W śnieżną noc". W planach mam ,,Miniaturzystkę" :))

    OdpowiedzUsuń
  3. "W śnieżną noc" czytałam, ciekawi mnie "Miniaturzystka". Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. "W śnieżną noc" mam już za sobą i zawsze będę ją miło wspominać. Z niecierpliwością czekam na recenzje pozostałych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! W przyszłym roku z pewnością do niej wrócę. :)

      Usuń
  5. Czytałam Aleksa oraz Miniaturzystkę. Obydwie powieści wywarły na mnie raczej pozytywne wrażenie, choć troszeczkę ,,czegoś" mi brakowało do pełnego zachwytu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dziewczyny z Danbury" mi osobiście w ogóle nie przypadły do gustu :)

    Pozdrawiam, naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie odbiorę ich bardzo źle, bo serial uwielbiam! :)

      Usuń
  7. Chyba nic mnie nie zainteresowało ;) Mimo wszystko przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miniaturzystkę, Aleksa i W śnieżną noc mam już w planach od dłuższego czasu. Trzeba w końcu je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "W śniezną noc" bardzo chciałabym przeczytać. głównie ze względu na Greena, no ale każdy powód dobry do czytania. Natomiast czytałam "Wszechświat kontra Alex Woods" i dosłownie zakochałam sie w tej książce. Była rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Wszechświat kontra Alex Woods" oraz "Miniaturzystka" za mną. Obie bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak chyba w większości komentarzy i ja nie pozostawię "Miniaturzystki" w spokoju. Znalazła się w moim liście do św. Mikołaja, jednak chyba ją przeoczył. :(
    Jednak nie pozostawię jej tak łatwo i chyba wezmę sprawy w swoje ręce. "Miniaturzystka" musi być moja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób sobie prezent od siebie dla siebie. To zawsze się sprawdza. ;)

      Usuń
  12. "Miniaturzystkę" mam, pewnie we ferie wezmę się do lektury. :) "W śnieżną noc" będę mieć i jak tylko przyjdzie, biorę się za czytanie. ;) "Wszechświat kontra Alex" - ach, tą książeczkę to bym ci ukradła! Nie wiem czemu, ale ogromnie mnie ona kusi! :D
    Także przyjemnego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  13. "Miniaturzystka" mnie trochę zawiodła, ale tobie życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "W śnieżną noc" czeka na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę wybitne lektury, oprócz "Dziewczyn.." chciałabym wszystkie w swojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałbym wszystkie w swojej biblioteczce. "W śnieżną noc" czytałem na czytniku i pierwsze dwa opowiadania mi się bardzo podobały, natomiast ostatnie było dosyć słabe według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój stosik w tym miesiącu też malutki, ale to dobrze, bo trzeba czytać zaległe książki :) Czytałam wszystko poza "Dziewczynami z Danbury", więc tej recenzji wyczekuję najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuję przeczytać "Miniaturzyskę" i "W śnieżną noc". :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mały, ale za to jaki!
    W śnieżną noc bardzo przyjemna, Dziewczyny właśnie kończę, serial uwielbiam! Zazdroszczę Miniaturzystki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem po "Miniaturzystce" i muszę przyznać, że przyjemna lektura ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem książki "W śnieżną noc" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie książki oprócz "Miniaturzystki" mnie zaciekawiły i bardzo chce je przeczytać! Może w końcu mi się to uda. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A na mnie "W śnieżną noc" wciąż czeka... :)

    OdpowiedzUsuń