Podsumowanie: Grudzień 2014

31.12.14


Kolejny, ostatni już miesiąc tego roku, za nami. Automatycznie włączają się nam wszelkie podsumowania, momenty zastanowienia i plany na kolejny rok. W tym poście chce jednak zamknąć sam grudzień i rozliczyć się tylko z nim.

Przeczytane w grudniu:
2. Sklepy cynamonowe - Bruno Schulz
6. Wszechświat kontra Alex Woods - Gavin Extence

Jeżeli chodzi o przeczytane książki, to był to całkiem dobry miesiąc. Zaczęłam od dokończenia 15 dni bez głowy, która to pozycja wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Potem czytałam Sklepy cynamonowe do szkoły, co już nie było tak przyjemne. Następnie przyszła pora na nowelki do trylogii o Julce - Julia. Trzy tajemnice. Choć nie dorównywały genialnej serii, to jednak stanowiły jej świetne uzupełnienie. Miniaturzystką jestem szczerze zachwycona, o czym mogliście czytać w recenzji. W śnieżną noc świetnie wprowadziła mnie w świąteczny klimat, a  odnośnie książki Wszechświat kontra Alex Woods nie jestem w stanie jeszcze sformułować żadnej sensownej myśli. Skończyłam ją dziś w nocy i towarzyszyła temu naprawdę ogromna ilość emocji. 

Na blogu ukazały się także:

Witam 4 nowych obserwatorów i 2 lajkowiczów. Dziękuję serdecznie!

Wyzwania:
  • Rekord 2014 - 6 książek. W sumie 64/do osiągnięcia min. 64
  • Czytam fantastykę - 1
  • Z listą BBC - 0


Korzystając z okazji chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze noworoczne życzenia. Aby wszystkie Wasze plany zostały wykonane. Aby ten rok przyniósł Wam wiele niezapomnianych chwil i cudownych wspomnień. Abyście za rok o tej porze mogli powiedzieć, że to był wspaniały czas!

happy new year

Jak tam Wasz grudzień?

Zapraszam też serdecznie na:

11 komentarzy:

  1. Bardzo dobre wyniki! Gratuluję i tobie również wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam 5 książek :)) Szczęśliwego Nowego Roku :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników. Ja przeczytałam w tym miesiącu 5 książek :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w grudniu na ten moment też 6 przeczytanych, ale może jeszcze będzie i 7? ;)
    Najlepszego w 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku i szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję każdego wyniku ;) Oby przyszły rok był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia czytelniczych marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko jedną z tych książek (W śnieżną noc) i oceniam ją raczej średnio ;) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników! :) Życzę ci wspaniałego, udanego 2015 roku - zdanej matury, mnóstwa uśmiechów, jak najmniej smutków i spełnienia zarówno książkowego, jak i osobistego. :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku! :) U mnie 12 książek, niektóre znalazły się nawet w najlepszych 2104 roku :)

    OdpowiedzUsuń