Zapowiedzi i nowości wydawnicze: Wrzesień 2015

9.9.15
Nowy miesiąc, a zatem czekają na nas nowości na rynku wydawniczym. Kilka z nich zwróciło moją uwagę. Po kliknięciu na okładkę zostaniecie przeniesieni na stronę wydawnictwa, gdzie wyszperacie więcej informacji.






Widzicie tę okładkę? Jest tak cudowna, że nie mogę się napatrzeć! A opis jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że ta książka będzie cudowna. Przyznam szczerze, że na tę premierę czekam od kilku miesięcy i na pewno tę książkę nabędę.










Historia dziennikarki Roxany Saberi oskarżonej przez władze Iranu o szpiegostwo na rzecz Stanów Zjednoczonych. Kobieta podjęła walkę o wolność i postanowiła domagać się swoich praw. Jej historia może być naprawdę ciekawa.












Co zachęciło mnie do tej pozycji, to tematyka. Przemoc psychiczna i samobójstwo to rzeczy, o których rzadko się mówi, a zdecydowanie powinny być częściej poruszane. Mam wrażenie, że ta książka będzie naprawdę dobra.





Znaleźliście wśród tych pozycji coś dla siebie? Na co Wy czekacie?

Znajdziecie mnie też na:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz