English Matters 53/2015

12.9.15

English Matters to popularny magazyn, który pomaga w nauce języka angielskiego. Ciekawe artykuły, wypisane obok najtrudniejsze słówka, przyciągające uwagę zdjęcia. To wszystko sprawia, że nauka, to prawdziwa przyjemność. Co znajdziemy w środku numeru 53/2015?

Zdecydowanie najciekawszym artykułem był ten o Johnnym Deppie. Uwielbiam tego aktora, kocham go za wszystkie metamorfozy i zdaję sobie sprawę, że nie jestem w tym odosobniona. Dlatego też z prawdziwą przyjemnością czytałam o jego życiu i początkach kariery. Bardzo ciekawy był też tekst Janet Sandford o pracy jako Au Pair. Kiedy pierwszy raz o tym usłyszałam, byłam zachwycona pomysłem. Wciąż mam ochotę, żeby wziąć udział w tym programie. Dlatego też dla wszystkich, którzy również chcieliby kiedyś wyjechać do innego kraju, zamieszkać z rodziną, żeby zaopiekować się ich dzieckiem, a dzięki temu poznać kulturę, poprawić język i jeszcze na tym zarobić, artykuł będzie prawdziwą gratką. W tym numerze znajdziemy też coś o zespole uwielbianym przez miliony - Thirty Seconds to Mars. Chyba nie ma osoby, która by o nim nie słyszała. Sama nie jestem ich wielką fanką i bardziej wolę Jareda, jako aktora, ale i niektóre piosenki jego zespołu lubię, także tekst wypadł dla mnie zdecydowanie na plus. Inne artykuły, które szczególnie zwróciły moją uwagę to przedstawienie aktorów z równych państw, no i oczywiście coś dla wszelkich miłośników literatury - tekst o współczesnej literaturze amerykańskiej.

To oczywiście nie wszystko. Jest coś o problemach podróżowania, czy opracowanie jednej z piosenek Thirty Seconds to Mars. I wiele, wiele więcej. Podczas czytania nie ma mowy o nudzie, a poznając ciekawe fakty, dodatkowo się uczymy, więc tylko czytać!

Za możliwość przeczytania magazynu English Matters dziękuję Wydawnictwu Colorful Media! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz