HARRY POTTER CHARACTERS BOOK TAG

19.9.15
Harry potter


Jakiś czas temu Marta z bloga Życie między wierszami zaprosiła mnie do Harry Potter Characters Book Tag. Trochę się ociągałam ze zrobieniem go, bo niektóre pytania wydawały się naprawdę problemowe, ale że ostatnio żyłam tylko i wyłącznie w świecie Harry'ego, nie mogłam choćby nie podejść do wyzwania.

Harry Potter - bohater powszechnie znany i rozpoznawalny w swoim świecie
Choć nie czytałam książki i kieruję się jedynie obejrzanym filmem, to w tym punkcie pierwszy na myśl przyszedł mi Christian Grey z Pięćdziesięciu twarzy Grey'a. Miałam wrażenie, że nie ma człowieka bardziej wpływowego/znanego/popularnego niż on. 

Hermiona Granger - bohater, którego fascynuje nauka
Chyba nie jestem w stanie znaleźć nikogo, kto dorównywałby tutaj Hermionie.

Ron Weasley - bohater z wielodzietnej rodziny
Do tej kategorii świetnie pasuje mi Henrik Vanger z Mężczyzn, którzy nienawidzą kobiet. Mężczyzna należał do wielkiego klanu Vangerów, a sam miał czterech braci. W jego przypadku niestety nie było to tak dobre i oddane rodzeństwo, jak u Weasley'ów.

Fred i George Weasley - bohater, który lubi się wygłupiać
Kenij Kishimoto z serii Dotyk Julii. Ten bohater na pewno nie stronił od żartów. 

Severus Snape - zły bohater, który okazał się dobry
Znów pasuje mi tu bohater z Dotyku Julii, a mianowicie Aaron Warner. Na początku nie wzbudzał większych sympatii. Co więcej, traktowany był bardziej, jako Ten Zły. Dopiero później na jaw wyszło jego prawdzie, zgnębione i nie tak złe Ja.

Artur Weasley - bohater, który lubi eksperymentować i ulepszać różne rzeczy 
Nie mogę nie wskazać tutaj Henrika Branwella z Diabelskich Maszyn. 

Lord Voldemort - zły bohater z nieciekawą przeszłością
Może Valentine z Darów Anioła?

Draco Malfoy - bohater, który jest przeświadczony o swojej wyższości nad innymi
I znów pustka w głowie. 

Syriusz Black - bohater, który jest wiernym przyjacielem
Alex Woods z książki Wszechświat kontra Alex Woods idealnie mi tu pasuje. W końcu to, co zrobił dla pana Petersona, wymagało od niego nie lada odwagi i poświęcenia, a także nagięcia pewnych zasad moralnych. Naprawdę podziwiam go za to wszystko!

Peter Pettigrew - bohater-zdrajca
A tutaj dopasowałabym Neferet z Domu Nocy. Na początku uwielbiana przez wszystkich, mentorka głównej bohaterki, a potem wyszło z niej to, co wyszło.

Albus Dumbeldore - bohater, który jest dla innych bohaterów autorytetem
Chyba nikogo nie zaskoczę wskazaniem tutaj Gandalfa.

Fleur Delacour - bohaterka, która jest typową kobietą
 Samantha Kingston z 7 razy dziś chyba dobrze pasuje, moim zdaniem.

Hagrid - bohater z niebezpiecznym hobby
I znów nie mam kompletnie pomysłu kogo tu przyporządkować. 

James i Lily Potter - ulubiona literacka para
Mam wiele ulubionych książkowych par. Jedną z tych znajdujących się jak najwyżej w rankingu jest Elizabeth i Pan Darcy z Dumy i uprzedzenia. Uwielbiam ich!!

Tak wyglądają moje typu. Czasem było naprawdę ciężko przypomnieć sobie odpowiednią postać. Jeżeli macie ochotę zmierzyć się z wyzwaniem, to gorąco zapraszam wszystkich chętnych! Z chęcią przeczytam Wasze propozycje.


                 Znajdziecie mnie też na               
      FACEBOOK | INSTAGRAM | ASK | TWITTER 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz