Wyniki Miodowego Konkursu!

3.5.15

Witajcie!
Dzień przed rozpoczęciem matur przychodzę do Was na chwilkę z postem, w którym dowiecie się, kto wygrał Miodowy Konkurs, gdzie nagrodą była książka Sekretne życie pszczół. Na początku dziękuję wszystkim za udział! Każde zdjęcie sprawiło, że pociekła mi ślinka i chętnie skonsumowałabym wszystko, co się na nim pojawiło. Wszelka inwencja twórcza bez smakołyków, ale z miodem w roli głównej, również cieszyła moje oko. ;) 

Zwyciężczynią  jednak zostaje zaczytana madlen. Postanowiła przygotować dla mnie menu na cały dzień, gdzie każda potrawa, a nawet napój, zawierają miód. Jestem naprawdę pod wrażeniem i gdyby nie czekająca mnie matura, to już byłabym w kuchni i przyrządzała te smakołyki (co z tego, że nie umiem gotować;)).

Gratuluję zwyciężczyni, a Wszystkim innym serdecznie dziękuję za udział i wszelkie pyszności, na które mogłam popatrzeć na Waszych zdjęciach!

5 komentarzy: