Podsumowanie stycznia

2.2.13
Styczeń za nami, więc na podsumowania czas nadszedł i u mnie. Pierwszy miesiąc tego roku był dla mnie dość owocny. Miałam swoje dwa tygodnie ferii, więc szkolnej monotonności zbytnio nie zaznałam. Mam nadzieję, że luty będzie równie udany, jak styczeń. A tak oto prezentują się moje dokonania:

Udało mi się przeczytać 5 książek, a zrecenzowałam 6. Pierwsza na liście pozycja była przeczytana pod koniec grudnia:
Najlepsza książka: 
"Zawsze przy mnie stój"

Największe rozczarowanie:
"Błękitnokrwiści"

W tym miesiącu odwiedziliście mojego bloga 1 541 razy, co jest moim miesięcznym rekordem, jak do tej pory. Naprawdę bardzo Wam za to dziękuję!! 
W styczniu zmieniłam odrobinę szablon, jednak wciąż szukam czegoś, co by odpowiadało moim wymaganiom, co jest o tyle trudne, że jak już coś znajdę, to moje "komputerowe zdolności" nie pozwalają na wgranie owego szablonu.

Biorę także udział w 4 wyzwaniach, w których moje wyniki prezentują się następująco:
"Przeczytam tyle, ile mam wzrostu": 12,4 cm
"Czytam fantastykę" - przeczytane: "Winter"
"Pod hasłem" - przeczytane : "Winter"
"Wyzwanie - paranormal romance" - przeczytane: "Finale" oraz "Winter"

W lutym oczywiście chciałabym przeczytać jak najwięcej książek, ale jak wiadomo szkoła nie oszczędza, dlatego zobaczymy, jak to będzie. Zamierzam także zmienić URL bloga. Jak już to zrobię, na pewno Was o tym poinformuję. 

Przypominam także o fanpage'u (wizytówka po lewej). Będzie mi niezmiernie miło, jeżeli go polubicie.

Tymczasem pozdrawiam Was ciepło i wracam do obowiązków i do czytania!
A.

15 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne wyniki - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyniku, po "Błękitnokrwistych" mogłam się spodziewać rozczarowania, sama nie czytałam, ale recenzje są raczej mało pochlebne :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję statystyk! Ja się nie mogę zebrać do swojego podsumowania, ale dziś wieczorem już muszę nad tym przysiąść :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyniki! Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyników. Ja właśnie zabieram się do swoejgo podsumowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wynik :) z tych książek przeczytałam tylko Finale ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wynik.
    Gratuluje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyniki, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dość pokrzepiające podsumowanie, oby tak dalej :)

    zmiany na blogu to u mnie norma też szuka czegoś co mi w końcu będzie pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku u życzę jeszcze bardziej owocnego lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również przeczytałam "I nie było już nikogo" Agathy Christie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przylanczam sie do gratulacji.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również rozczarowała "Błękitnokrwiści"

    OdpowiedzUsuń
  14. http://my-paper-paradise.blogspot.com/2013/02/podsumowanie-stycznia.html Tu moje podsumowanko :) Udało mi się przeczytać 17 książek.
    Błękitnokrwiści też mnie rozczarowali.

    OdpowiedzUsuń