Zapowiedzi: Kwiecień 2015

7.4.15


Autor: Emily Lockhart
Tytuł: Byliśmy łgarzami
Wydawnictwo: YA!
Data wydania: 08.04.2015








Szacowna i bogata rodzina spędza wakacje na prywatnej wyspie. Dwóch braci i ich piękna siostra zaprzyjaźniają się z charyzmatycznym rówieśnikiem o politycznych ambicjach. Łącząca ich relacja niebawem zmieni się w destrukcyjną więź. Wypadek. Tajemnica. Kłamstwo. Wielka miłość. Prawda.

Do tej książki przekonał mnie głównie tytuł - intrygujący, sugerujący tajemniczą przeszłość i pewne wyznanie. Po przeczytaniu opisu stwierdziłam, że się nie myliłam. Koniecznie będę musiała przeczytać tę książkę!
________________________________________________________________________________



Autor: Kimberly McCreight
Tytuł: Zrozumieć Amelię
Wydawnictwo: Czarna owca
Data wydania: 08.04.2015








Kate Baron, prawniczka i samotna matka, odbiera telefon ze szkoły swojej córki. Amelia – inteligentna, zdolna piętnastolatka – została przyłapana na ściąganiu.
Gdy kobieta dociera do Grace Hall, dowiaduje się, że córka nie żyje – skoczyła z dachu. Zrozpaczona matka wierzy w policyjną wersję zdarzeń aż do chwili, gdy dostaje anonimowego SMS-a: Amelia nie skoczyła.
Kate zamierza poznać prawdę – bez względu na konsekwencje. Przegląda maile córki, jej SMS-y i wpisy na Facebooku, rekonstruuje urywki życia dziewczynki i ludzi, którzy byli dla niej ważni. Odkrywa, dlaczego feralnego dnia znalazła się na dachu Grace Hall i jak naprawdę zginęła...


Po samym przeczytaniu opisu czuję dreszczyk na plecach. Według mnie książka zapowiada się bardzo dobrze, także ląduje na liście "Książek na po maturze".

_______________________________________________________________________________

 


Autor: Nina George
Tytuł: Księżyc nad Bretanią
Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 22.04.2015







Nigdy nie jest za późno, by rozpocząć nowe życie.
Koniec ze mną! – oto, co myśli Marianne, rzucając się z paryskiego Pont Neuf. Lecz los chce inaczej. Uratowana kobieta trafia do szpitala, gdzie ukojeniem staje się dla niej malowidło wykonane na rustykalnym kafelku – oświetlony księżycowym blaskiem port w Bretanii z łodzią o nazwie Mariann. Chwyta się tego obrazu jak ostatniej szansy i postanawia, że skoro nie ma już swojego miejsca na ziemi, pojedzie właśnie tam, do małej wioski rybackiej. Ta pierwsza od lat samodzielnie podjęta decyzja pozwoli Marianne poczuć się znowu szczęśliwą i zakosztować życia, jakiego dotąd nie znała.

Nie czytałam jeszcze Lawendowego pokoju (zamierzam!), ale muszę przyznać, że nowa powieść autorki brzmi baaaardzo kusząco!
_____________________________________________________________________________




Autor: Samantha Shannon
Tytuł: Zakon mimów
Seria: Czas żniw #2
Wydawnictwo: SQN
Data wydania: 22.04.2015






Paige Mahoney uciekła z brutalnej kolonii karnej Szeol I, ale jeśli myślała, że to koniec jej problemów, to bardzo się pomyliła. Od teraz jest bowiem najbardziej poszukiwaną osobą w Londynie. Kiedy Sajon zwraca swoje wszystkowidzące oko w stronę Paige, mim-lordowie i mim-królowe gangów miasta zostają zaproszeni na bardzo rzadkie wydarzenie. Jaxon Hall i jego Siedem Pieczęci są gotowi na pojawienie się w samym centrum uwagi. W społeczności jasnowidzów pojawia się jednocześnie coraz więcej gorzkich oskarżeń, a za każdym rogiem czają się mroczne sekrety. Z cieni wypełzają Refaici...

Po skończeniu pierwszego tomu nie byłam w stanie pożegnać się z bohaterami, dlatego z wielkim entuzjazmem sięgnę po kolejną część.
_____________________________________________________________________________


A Wy na co czekacie w kwietniu?


Znajdziecie mnie też na:


19 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością na Zakon mimów <3
    Myślałam o tym Byliśmy łgarzami, ale opis niezbyt mnie zachęca a okładka wręcz zniechęca. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest najlepsza, ale mnie nie przeszkadza też jakoś specjalnie. ;)

      Usuń
  2. 1.3 i 4 to również moje typy. Właśnie siedzę na arosie i zastanawiam się czy wrzucić do koszyka "Byliśmy łgarzami"... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem naprawdę bardzo ciekawa tej książki. :D

      Usuń
  3. Zdecydowanie oczekuję na "Księżyc nad Bretanią" autorstwa Niny George, zwłaszcza, że przeczytałam jakiś czas temu "Lawendowy pokój" i ta książka przeniosła mnie do innego świata, z którego przez długi czas nie chciałam wychodzić... A jeszcze premiera w moje urodziny, więc tym bardziej nic, tylko się na nią skusić. :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie będę musiała niedługo przeczytać "Lawendowy pokój". Jestem go strasznie ciekawa.:)

      Usuń
  4. Czekam na "Byliśmy łgarzami" - niezwykle ciekawi mnie ta pozycja. Czekam jeszcze na finał "Po zmierzchu" i "Biorąc oddech" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Oddechy to kolejna, którą będę musiała koniecznie poznać. ;)

      Usuń
  5. "Byliśmy Łgarzami" zaczęłam kilka miesięcy temu po angielsku, ale w sumie nie do końca mnie zaciekawiło i w końcu jej nie skończyłam. Ale może teraz spróbuję jeszcze raz :) "Zakon Mimów" koniecznie będę musiała przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu na zły czas ta książka padła? Ja jestem jej bardzo ciekawa.:)

      Usuń
  6. Och, co do "Byliśmy łgarzami" to mam pewne obawy, ale też czekam. Trochę się boję, że książka nie będzie tak dobra, jak wszyscy spodziewamy się, że będzie i czeka nas rozczarowanie. :( Ale zobaczymy.
    Odnośnie "Lawendowego pokoju" mam na półce! I choć jeszcze nie jest przeczytany, to zabieram się za to. Myślę, że we wakacje nadrobię zaległości. I zastanowię się nad tą nowszą powieścią autorki. :)
    "Zakon Mimów" to moje MUST HAVE absolutne. :) Ale pewnie też nie przeczytam szybciej niż przed wakacjami, bo będę chciała.. zostawić sobie tę powieść na czas, kiedy nic nie będzie mi zawracało głowy. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie dobra, bo mam pewnie oczekiwania w stosunku do niej. Ja już teraz wszystko odkładam na wakacje.:P

      Usuń
  7. Czekam na wszystkie 4, ale najbardziej na "Byliśmy łgarzami" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Zrozumieć Amelię" to tytuł który szczególnie mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byliśmy łgarzami, brzmi intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na "Byliśmy łgarzami" czekam z niecierpliwością, mam wielką ochotę na tę historię! :) A Zakon Mimów chcę poznać obowiązkowo wręcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ,,Byliśmy łgarzami" i ,,Zrozumieć Amelię" bardzo mnie interesują!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Byliśmy łgarzami" i "Zakon Mimów" to książki, które na pewno kupię. :)

    http://my-adventures-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydanie "Zakonu Mimów" skłoniło mnie, żeby się w końcu zabrać za "Czas Żniw", tak więc się zabieram :D
    Nie zwróciłam wcześniej uwagi na "Zrozumieć Amelię", ale jak tak teraz patrzę, zapowiada się dość intrygująco. Zwłaszcza ta część z zabawą mamy w detektywa

    OdpowiedzUsuń