English Matters 55/2015

26.2.16

English Matters to bardzo  dobrze znany magazyn do nauki języka angielskiego. Ciekawe artykuły i wytłumaczone trudniejsze słówka to rzeczy, dzięki którym Wydawnictwo Colorful Media uczyniło naukę prawdziwą przyjemnością. A co znajdziemy w numerze 55/2015?

Zdecydowanie najbardziej przypadł mi do gustu artykuł "Mrs Potter - J.K. Rowling". Choć wiele przedstawionych faktów z życia autorki już znałam, to jednak, jako wielkiej fance Harry'ego Potter'a, miło mi było przeczytać trochę o jego matce. Kolejny artykuł, który mnie zachwycił to "Voices of Scandinavia". Uwielbiam Skandynawię i marzę o podróży tam pewnego dnia. Artykuł o wielkich muzykach tego regionu był więc niemal stworzony dla mnie. W numerze znajdziemy też coś o pewnym sławnym aktorze - Benie Barnesie, naszych strefach komfortu, czy też brytyjskich nazwiskach. Daniel Sandford zabiera czytelników w podróż do Nowej Zelandii. I kolejny już raz czytając dział Travel nabrałam ochoty na dalekie, zagraniczne podróże. Chyba już czas wprowadzić marzenia w życie. Dział Conversation Matters pomaga nam tym razem w porozumieniu się u lekarza. Oprócz tego do numeru dołączony jest materiał I've Got the Look! związany z ubiorem.

Powtarzałam to już wiele razy i powtórzę raz jeszcze. English Matters to naprawdę świetny sposób na utrzymywanie kontaktu z językiem. Różnorodność tematów sprawi, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Polecam gorąco!

Za możliwość przeczytania magazynu English Matters dziękuję Wydawnictwu Colorful Media! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz