SOCIAL MEDIA BOOK TAG

18.2.16


Social Media Book Tag to już tag dość stary. Pojawiał się na wielu blogach i kanałach. Jest jednak jednym z moich ulubionych, dlatego postanowiłam sama go zrobić i pokazać Wam moje typy.

1. Twitter - twoja ulubiona krótka książka. 


Wielki Gatsby to klimat Nowego Jorku lat 20., świetna fabuła, barwni bohaterowie i piękny język. Czego chcieć więcej? No może jeszcze kilku dodatkowych stron.


2. Facebook - książka, którą każdy czytał i poczułeś presję, żeby ją przeczytać.


Uwielbiam Colleen Hoover! Jej rzeczywisty sposób przedstawiania historii i odwoływanie się do najgłębszych emocji zdecydowanie do mnie przemawiają! Faktem jest jednak, że po moją pierwszą książkę tej autorki - Hopeless - sięgnęłam właśnie kierowana ciekawością wynikającą z wielkiego szumu wokół tej powieści.

3. Tumblr - książkę, którą przeczytałeś zanim zdobyła popularność.


Dary Anioła czytałam kilka dobrych lat temu. Na długo przed filmem czy serialem. Na długo przed tym, jak wszyscy zaczęli szaleć na punkcie tej serii. Jeszcze nawet nie miałam wtedy bloga i nie miałam gdzie wylać moich zachwytów. Czuję się dumna, że znałam ją tak wcześnie. 

4. MySpace - książka, której nie pamiętasz, czy ci się podobała.



Jestem osobą, która raczej zawsze pamięta swoje odczucia, co do przeczytanej książki. Zapominam bardzo często, co się działo, ale zazwyczaj wiem, czy byłam w stosunku do danej pozycji na tak, czy na nie. Jeżeli chodzi o Genezę, to moja opinia na Lubimy czytać przypomina mi, że książka mi się podobała. I to nawet bardzo. Nie mogę sobie jednak przypomnieć żadnych innych wrażeń z lektury.

5. Instagram - książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.




Robię zdjęcia raczej wszystkim książkom, które czytam. Wiele z nich ma tak piękne okładki, że nie mogę się wprost od tego powstrzymać. Popatrzcie na przykład na okładkę Szczygła. Kupiłam go ostatnio i nie mogę przestać się nią zachwycać. Jest po prostu cudowna!

6. YouTube - książka, której ekranizacji pragniesz.




Wszyscy wiemy, jak jest z ekranizacjami naszych ulubionych książek. Zazwyczaj zawodzą. Nie mogę jednak przestać się zastanawiać, jak na wielkim ekranie prezentowałby się Dotyk Julii. Choć podobno ma powstać serial na podstawie tej serii, więc może niedługo się przekonam.

7. Lubimyczytać - książka, którą polecasz wszystkim.

\

Polecam ludziom różne książki w zależności od ich czytelniczych preferencji. Uważam jednak, ze Złodziejkę książek powinien przeczytać każdy. Ta książka to jedna z lepszych pozycji, jakie czytałam.



A jakie są Wasze typy w tych kategoriach?

Przedstawiłam Wam Social Media Book Tag, zapraszam Was zatem do wszystkich social media, gdzie możecie znaleźć mój blog:

FACEBOOK | INSTAGRAM | ASK | TWITTER | Snapchat -> miedzystronami




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz