Stos #4/2015

30.12.15

Czas pozostały do końca roku zaczynamy już powoli liczyć nie w dniach, ale w godzinach. Szykuje się okres radości, ale też podsumowań i nostalgii. I właśnie w tym okresie postanowiłam pokazać Wam ostatni w tym roku stosik.


Trylogię Millenium Stiega Larssona zamówiłam z okazji świąt, jako prezent gwiazdkowy. Po przeczytaniu pierwszej części nie mogę się doczekać kolejnych, a teraz mam u siebie całość! Moja radość nie zna granic! Bądź chic! Anne Humbert i Emilie Albertini  to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Literackiego <RECENZJA>. Mansfield Park Jane Austen dorwałam na biedronkowej wyprzedaży. Te wydania są tak piękne, że nie mogłam się oprzeć. Tajemny ogień C.J.Dauherty i Cariny Rozenfeld to egzemplarz od Wydawnictwa Otwartego <RECENZJA>. Skok Janet Evanovich i Lee Goldberga <RECENZJA> oraz Szamański blues Anety Jadowskiej to pozycje do recenzji od Fabryki słów. Stacja jedenaście Emily St. John Mandel przywędrowała do mnie od Wydawnictwa Papierowy Księżyc. Gildie magów Trudi Canavan porwałam z biblioteki. Ależ się cieszę, że w końcu poznam tę książkę!

Czytaliście coś z tych pozycji? Jak wrażenia?

Zapraszam też serdecznie na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz