Zapowiedzi i i nowości wydawnicze: Grudzień 2015

7.12.15

Grudzień - ostatni miesiąc roku. Czas podsumowań, refleksji, ale też radości z powodu świąt i sylwestrowej zabawy. Nikt nie zaprzeczy, że w tym miesiącu wiele się dzieje. I mam wrażenie, że u wydawców też wiele się dzieje i że zbierają oni siły przed nowym rokiem. Przed Wami kilka pozycji, które zainteresowały mnie w tym miesiącu spośród zapowiedzi i nowości. Po kliknięciu w okładkę, zostaniecie przeniesieni na stronę wydawnictwa. 



Nie czytałam jeszcze wielkiego bestselleru tej autorki - Wszystko, co lśni, ale bardzo chcę zapoznać się z piórem tej Pani. Mam wrażenie, że ta książka będzie naprawdę dobra i warto jej poświęcić uwagę. 












Do tej serii przymierzam się już od pierwszego wydania pierwszej części. Teraz Wydawnictwo Papierowy Księżyc przygotowało dla nas nowe wydanie Pierwszego grobu po prawej. Mam nadzieję, że tym razem w końcu uda mi się poznać tę historię.
Pamiętacie lektury w podstawówce, które wywarły na Was największe wrażenie? Dla mnie Tajemniczy ogród był jedną z takich lektur. Dlatego też cieszę się na to nowe wydanie!


Ostatnio z wielką chęcią sięgam po takie sensacyjno-psychologiczne powieści. Fabuła Sekretu jej oczu  zdecydowanie do mnie przemawia, także przeczytam kiedyś tę pozycję z chęcią. 

A Wy na co czekacie w tym miesiącu? 

Znajdziecie mnie też na:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz