Top 9 of 2015

2.1.16
W 2015 roku przeczytałam 40 książek. Nie zrealizowałam zatem mojego postanowienia, które mówiło, że poznam 52 książki. Działo się jednak trochę w moich życiu przez ten rok: przygotowania do matury, sama matura, praca, studia. Czasu na czytanie nie było tak wiele, jak w latach ubiegłych. A kiedy już się jakiś czas znalazł czytelnicza niemoc mnie ogarniała i nie mogłam się skupić na lekturze. Cieszy mnie jednak fakt, że większość książek, które przeczytałam, była naprawdę dobra. Parę razy się zawiodłam, parę razy męczyłam się z daną pozycję, ale ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z literatury, którą poznałam w poprzednim roku. Przed Wami 9 najlepszych pozycji (kolejność przypadkowa):



1. Czarne skrzydła - Sue Monk Kidd
2. Mistrz i Małgorzata - Michaił Bułhakow
3. Proces - Franz Kafka
4. Mechaniczna księżniczka - Cassandra Clare
5. Harry Potter i Książę Półkrwi - J. K. Rowling
6. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling
7. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet - Stieg Larsson
8. Maybe someday - Colleen Hoover
9. Zabić drozda - Harper Lee

A Wy jakie lektury z 2015 roku wspominacie najlepiej?

Zapraszam również na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz