Stos #2/2014

4.4.14
Zgodnie z wciąż powtarzanym postanowieniem: więcej czytać, niż zdobywać, w końcu powoli zaczynam się do tego stosować. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy (oprócz lektur) trafiło do mnie sześć książek, które przed Wami:


Po drugie dla kasy  - Janet Evanovich - zakup na wyprzedaży u Anima Libros. Bardzo się cieszę, że kolejna część Śliwki już u mnie. Teraz trzeba tylko znaleźć czas na przeczytanie jej.
Prawo matki - Diane Shamberlain - z biblioteki. Sekretne życie CeeCee Wilkes tej autorki było naprawdę genialne, więc będąc w bibliotece nie mogłam przejść obojętnie obok innych jej książek.
Krwawy szlak - Moira Young - od Egmontu. Opis może i brzmi podobnie do innych powieści tego typu, ale coś mnie w tej książce zaintrygowało, dlatego z chęcią zabiorę się niedługo do czytania jej. 
Nieskończoność - H. J. Rahlens - od Egmontu. Książka już przeczytania: RECENZJA.
Alchemia miłości - Eve Edwards - od Egmontu. RECENZJA
Justyna Kowalczyk. Królowa śniegu - Bogdan Chruścicki - wygrana w konkursie u Otwartego. Bardzo się cieszę, że w końcu będę mogła poznać historię Justyny trochę bliżej.

Wpadło Wam coś w oko? A może czytaliście coś i polecacie szczególnie?

23 komentarze:

  1. O, jak ja Ci zazdroszczę "Krwawego szlaku" oraz "Nieskończoności"! Mam na te dwie książki ogromną chęć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że wpadło - "Alchemia miłości" i "Nieskończoność" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy stosik ! :) Życzę miłej lekturki :)

    http://natalax3recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny Stosik!
    Czytałam tylko ''Nieskończoność'', a strasznie chcę przeczytać ''Alchemię Miłości'' i ''Krwawy Szlak''. Te powieści mogą być bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "Po drugie dla kasy" - mam na nią ochotę od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładne te zdobyczne :) W zasadzie wszystkie wydają się być ciekawe.
    Fajnie by było móc sobie zerknąć do biografii Justyny :) A ja, jako że mam świra na punkcie skoków narciarskich, miałam tez zakusy na biografię Hannawalda, która wyszła w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O żadnej nie słyszałam, ale każdą chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Krwawy szlak" za mną i bardzo mi się podobał. "Nieskończoność" czeka na półce - egzemplarz recenzencki ") ciekawe tytuły na stosie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko ,,Krwawy szlak" i mogę go polecić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę "Krwawego szlaku"! Mnie też cś ciągnie do tej książki. Czekam na recenzje :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dzisiaj wypożyczyłam "Zatokę o północy" Chamberlaine, bo od dawna pragnęłam zapoznać się z twórczością tej pisarki. "Prawo matki" też chcę przeczytać. Przybieram się też do sięgnięcia po serię o Śliweczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie ciekawi mnie "Krwawy szlak". Ja się niestety nie wyrobiłam z czytaniem i nie załapałam na nowości marcowe i bardzo żałuję, że ominęła mnie ta książka. Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oprócz książki o Kowalczyk, to wszystkich jestem ciekawa :) Gratuluję - ja zakupiłam przez 2 miesiące 9 książek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnej lektury, zainteresowałam mnie szczególnie Alchemia miłości. Idę przeczytać Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosik prezentuje się pięknie ;) Nie przeczytałabym jedynie książki o Justynie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajowy stos :) na "Prawo matki" poluję w bibliotece, ale jakoś nie mam szczęścia na razie, chętnie przeczytam recenzję :)" Nieskończoność" wizualnie ładnie wygląda :) pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A u mnie niestety ubogo ostatnio z przybywaniem książek, chociaż tak po prawdzie z okazji urodzin dostało mi się 4 w zeszłym miesiącu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkradłabym książki z Egmontu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny stosik. Pozostaje mi tylko życzyć miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę krwawego szlaku :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nic stąd nie czytałam, ale życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń