High Five: Ulubione książkowe pary

8.5.13
HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. Więcej informacji tutaj.




1. Clary i Jace



To moi zdecydowani ulubieńcy. Jak wiecie, serię " Dary anioła" darzę wielką miłością nie od dziś, więc pary z niej nie mogło tu zabraknąć. Innych zakochanych wykreowanych przez Cassandrę Clarę również uwielbiam, jednak moje serce jest wierne właśnie tym głównym postaciom.


2. Nora i Patch


Całą serię "Szeptem" zachwalałam nie raz, nie dwa. Norę i Patcha uwielbiam już od dawna. Powodów mogłabym wymieniać miliony. Z ulubieńcami tak po prostu jest, nawet gdy się zmieniają, nawet gdy człowiek dorasta, to oni i tak zajmują szczególne miejsce w naszych sercach. Tak jest ze mną i z Norą i Patchem.

3. Tessa i Will


Kolejni bohaterowie serii Cassandry Clare - "Diabelskie maszyny". Pewnie już słyszeliście, że ich uwielbiam? No bo, ja można tego nie robić? Ta magia, która się wokół nich wytwarza porwała mnie i nie chce wypuścić ze swoich objęć.

4. Melanie i Jared


"Intruza" Stephenie Meyer lubię zdecydowanie bardziej niż "Zmierzch". A Melanie i Jared zajmują w mojej pamięci miejsce szczególne. Dlaczego? Bo potrafili walczyć o swoje uczucie mimo wszystko. Byli ponad zdradę, oszustwa a nawet śmierć. Zdecydowanie ich uwielbiam!


5. Noah i Allie


Na koniec bohaterowie "Pamiętniki" Nicholasa Sparksa. Są najlepszym przykładem, że prawdziwa miłość trwa wiecznie. Choć książka jeszcze przede mną, to już po obejrzeniu filmu ich pokochałam. Z pewnością większość z Was ich zna i wie, w czym tkwi tajemnica ich popularności. Poddałam się jej i ja.


Tak prezentują się moje typy? A jacy są Wasi ulubieńcy?






5 komentarzy:

  1. Uwielbiam 1 i 3 parę - oni znaleźli się także w moim rankingu. :) Piątej nie znam, ale tyle dobrego słyszałam o "Pamiętniku", że muszę go w końcu przeczytać i poznać tę opowieść o niezwykłej miłości. Albo oglądnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze znam i uwielbiam, o dwóch następnych słyszałam i mam zamiar przeczytać książki, a o trzeciej nie słyszałam i kto wie może przeczytam :D Muszę zrobić swój ranking, już wiem, że będzie ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się co do Jace'a i Clary. Norę i Patcha lubię, ale nie aż tak. :) Intruza na razie nie czytałam, choć mam już na półce.
    Moje typy to:
    1. Bones i Cat (Nocna łowczyni)
    2. Clary i Jace (Dary Anioła)
    3. Dymitr i Rose (Akademia Wampirów)
    4. Georgina i Seth (seria o Georginie Kincaid)
    5. Eugenie i Dorian (Czarna Łabędzica)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 Kocham ich ;) a kto by pomyślał, że gdybym przypadkiem nie sięgnęła po ta książkę to bym ich nie znała ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich uwielbiam. Ogólnie cała seria, to taka moja słabość ;)

      Usuń