Zapowiedzi i nowości wydawnicze: Październik 2015

7.10.15
Październik to naprawdę świetny miesiąc. Złota jesień, jakaś taka dobra energia w powietrzu, a przede wszystkim Targi Książki w Krakowie. A do tego całkiem sporo ciekawych zapowiedzi i nowości. Więcej informacji znajdziecie po kliknięciu w okładkę.




Uwielbiam Sue Monk Kidd, dlatego po tę książkę sięgnęłam bez mrugnięcia okiem. Niestety tym razem autorka mnie nie zachwyciła. Recenzja tutaj. Mimo to cieszę się, że mogłam kolejny raz spotkać się z pisarką. 











Raczej nie sięgam często po poradniki, ale ten ma w sobie coś interesującego. Taki przewodnik stylu w pigułce. Ja jestem na tak!












Po spojrzeniu na okładkę nie mogę przejść obok tej pozycji obojętnie. Po przeczytaniu opisu czuję, że to będzie niezła książka. Chętnie przeczytam!














The 100 - serial, który powstał na podstawie tej serii, naprawdę bardzo lubię. Pierwsza część cyklu wciąż przede mną, ale chętnie zapoznam się zarówno z pierwszą, jak i drugą.














Ta książka to moje totalne MUST HAVE i MUST READ. Okropnie nie mogę doczekać się premiery! Opis wywołuje gęsią skórkę, a moja czytelnicza dusza wyrywa się, żeby w końcu poznać tę opowieść.












Wybrani C.J. Daugherty wspominam bardzo miło, dlatego z chęcią zdecydowałam się sięgnąć po inny jej tytuł, który napisała razem z Cariną Rozenfeld. Już niedługo będziecie mogli przeczytać moją opinię.











Ten miesiąc naprawdę obfituje w wiele skarbów. Znaleźliście wśród nich coś dla siebie?

Znajdziecie mnie też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz