Liebster blog

10.11.12

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Za nominację dziękuję bardzo serdecznie
92ana

A oto moje odpowiedzi:

1. Na początek imię i parę słów o sobie...:)
Strasznie nie lubię o sobie mówić. Jeżeli ktoś chce, może się co nieco o mnie dowiedzieć z zakładki "O mnie".

2. Jaka jest Wasza ulubiona autorka/ autor?
Mam masę ulubionych autorów, więc wymienię kilkoro z nich. Kocham Cassandre Clare, Becce Fitzpatrick, Jodi Picoult i wiele, wiele innych.

3. Jakie są Wasze największe marzenia, najważniejsze cele i co robicie żeby je osiągnąć?
O marzeniach nie będę mówić, bo się nie spełnią:) Jeżeli chodzi o te bardziej przyziemne cele, to chciałabym znakomicie znać angielski, niemiecki, hiszpański i może dorzuciłabym do tego jeszcze francuski i rosyjski (tak wiem, chce za dużo, ale pomarzyć zawsze można). Górnolotnie mówiąc, chciałabym być szczęśliwa w życiu, ale to chyba jak wszyscy. :)

4. Wasze motto życiowe?
To nie żaden cytat, czy aforyzm. Staram się żyć tak, aby później nie żałować, że mogłam coś zrobić, a tego nie zrobiłam. Cieszyć się każdą chwilą i wykorzystywać okazje, które daje mi los.

5. Ulubiona książka, film?
Dużo bym mogła tu podać. Jeżeli chodzi o książki, to w moim sercu na pewno mają honorowe miejsce: "Intruz" S.Meyer, "Szeptem" B.Fitzpatrick i "Dary anioła" C.Clare. Jeżeli chodzi o filmy, to "Pamiętnik" chyba zawsze mi się będzie podobał.

6. Co skłoniło Was do założenia bloga i jak długo blogujecie?
Myśl o pisaniu bloga chodziła za mną już od dawna, ale nie miałam do tego weny. W czerwcu szukając czegoś na temat książek natknęłam się na blog Pudełko książek i stwierdziłam, że ja też chce dodawać recenzje i swoje zdanie na różne tematy. Pod koniec czerwca odważyłam się już na tyle i założyłam bloga.

7. Jak dużo czasu spędzacie na swoim blogu?
Nie mam czegoś takiego, że codziennie przez godzinę czy dwie zajmuję się swoim blogiem. Jest to zależne od wolnego czasu, którym dysponuję.

8. Ile dziennie poświęcacie czasu na czytanie?:p
Jak w punkcie wyżej, to wszystko zależy od wolnego czasu. Oczywiście w wakacje mam go więcej. A teraz bywa różnie. 

9. Gdybyście mogli spełnić swoje życzenie o co byście prosili?
Bardzo trudne pytanie... Chciałbym się dostać na dobre studia, prowadzić szczęśliwe życie, odwiedzić Islandię i Irlandię. Tak wiem, to więcej niż jedno życzenie:)

10. Jakie są wasze zainteresowania/hobby?:D
Tu chyba nikogo nie zaskoczę, bo oczywiście czytania. Czasem lubię też sama coś napisać, choć średnio mi to wychodzi. Lubię poznawać kultury innych krajów i oglądać filmy.

11. Ulubiona pora roku? Dlaczego właśnie ta?:P
Chyba wiosna. Lubię ten rozkwit przyrody, to jak powrót do radości:)

Nie będę układać swoich pytań, bo wiele się już pojawiło i większość osób już pewnie brała udział. Wymienię za to blogerów, których pracę doceniam i ich blogi często odwiedzam. 
A wyróżnionymi są:

Inne blogi też z wielką chęcią odwiedzam, ale jeżeli chciałbym je tu wszystkie wymienić zwyczajne brakłoby mi czasu.

Czy wy wiecie co jest dzisiaj? Tak, tak chodzi mi o spotkanie z Beccą Fitzpatrick w Traffic Clubie. Ja niestety nie mogłam tam być, ale oczywiście oglądam transmisję na Lubimy czytać. A wy byliście? Jeżeli tak, to proszę o relację, bo przez komputer pewnie nie dało się zobaczyć wszystkiego.

8 komentarzy:

  1. Świetnie się czyta Twoje odpowiedzi :D Bardzo dziękuję za wyróżnienie, wiele to dla mnie znaczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję za wyróżnienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi. ;) I świetny gust jeżeli chodzi o książki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za szczere odpowiedzi i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za wyróżnienie! To bardzo miłe. C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam Cassandrę Clare i Beccę Fitzpatrick ;) Ciekawe odpowiedzi i blog ^^ Będę zaglądała tutaj częściej ;)

    Pozdrawiam ^^
    [http://zanim-zajdzie-slonce.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń