Zbliżające się ekranizacje światowych bestsellerów

4.7.12

W najbliższym czasie, będziemy mogli zobaczyć na dużym ekranie ekranizacje kilku, jakże świetnych książek. Dlatego postanowiłam w kilku słowach je opisać.


Intruz


Najbardziej chyba czekam na premierę ,,Intruza" Stephenie Meyer (wkrótce dodam recenzję). Książkę tę wręcz kocham i jestem naprawdę ciekawa jaki okaże się film, którego premiera dopiero 29.03.2013.
W głównych rolach będziemy mogli zobaczyć Saoirse Ronan jako Melanie. Jake'a Abela jako Iana oraz Maxa Ironsa jako Jareda.








Saoirse madopiero 18 lat.
Zobaczymy jak wcieli się w swoją rolę.

Jake Abel

Max Irons


Zdjęcia do filmu już trwają.
Oto jedno zdjęcie z planu
 

Piękne istoty

Następnym filmem, którego oczekuję są ,,Piękne istoty" na podstawie książki Gami Garci i Margaret Stohl.
W rolę Leny wcieli się Alice Englert. A jako Ethana będziemy mogli oglądać Aldena Ehrenreicha. Najpierw rola ta została przydzielona Jack'owi O'Connell'owi, który jednak nie mógł jej przyjąć.


Dary anioła

Ostatnim filmem, którego wyczekuję, jest ekranizacja ,,Darów anioła". W postać  Clary wciela się Lily Collins, a w postać Jace'a Jamie Campbell. Portale donoszą, że praca nad tym filmem zamienia się w tonący statek, ale ja mam nadzieję, że jednak dojdzie do skutku i jestem strasznie ciekawa co z tego wyjdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz