Kilka słów o grudniu 2015

31.12.15
grafika december, goodbye, and greetings

Co u mnie? Grudzień, jako ostatni miesiąc roku, miał być dobrym jego zakończeniem. Dla mnie był okresem wielu rzeczy do zrobienia i załatwienia, a także, co najważniejsze, spędzenia czasu z najbliższymi. Dlatego też na blogowe życie nie zostało wiele czasu. Mało mnie tu było. Tak mało, że w zasadzie nie ma czego podsumowywać. Ale dla porządku, zarówno na blogu, jak i po prostu dla mnie, piszę do Was dzisiaj kilka słów o grudniu.

Co czytałam?


2. Przeminęło z wiatrem. Tom I - Margaret Mitchell
3. Idź, postaw wartownika - Harper Lee

Miesiąc rozpoczęłam z przecudowną i trzymającą w napięciu Dziewczyną z pociągu. Oczekiwałam wiele od tej książki i się nie zawiodłam. Jest świetna! Potem skończyłam pierwszy tom Przeminęło z wiatrem. Muszę przyznać, że zakochałam się w tej książki. Nie mogę się doczekać, kiedy będę ją czytać dalej. Miesiąc zakończyłam z Harper Lee i jej książką będącą powrotem po latach - Idź, postaw wartownika. Moje wrażenia już wkrótce.

Co oglądałam?


W tym miesiącu obejrzałam tylko dwa filmy. Pierwszy to przedostatni Bond - Skyfall. Mówiłam już, że niedawno zostałam fanką tego agenta? Drugi film to dokument poświęcony śmierci Kurta Cobaina - Soaked In Bleach. Lubię tego wokalistę i jego muzykę, a jego tajemnicza śmierć budzi wiele emocji. Nie tylko moich. Dlatego też chętnie przyjrzałam się tej produkcji. Nie zawiodłam się! Nie było tam żadnych spekulacji. Jasne, rzeczowe i potwierdzone informacje, które prowokują do pytań i dociekań. Warto zobaczyć!

Co na blogu? Jak już mówiłam, bardzo malutko postów w tym miesiącu dla Was przygotowałam. Na blogu zobaczyć mogliście między innymi zapowiedzi i nowości oraz ostatni w tym roku stosik.

Korzystając z okazji chciałabym też złożyć Wam najserdeczniejsze noworoczne życzenia! Wielu niezapomnianych chwil! Ludzi na drodze, którzy wniosą w Wasze życie wiele dobrego! Zbierania życiowych doświadczeń! I oczywiście morza wspaniałych książek, filmów i seriali!


Trzymajcie się ciepło!

Zapraszam również na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz